EnglishGermanPolishRussian

Zakres Szul-Fair™

Ubezpieczenia

Oferta dla zakładów ubezpieczeń i innych instytucji finansowych w zakresie świadczenia usług prawnych, doradczych, analitycznych przed zawarciem danej umowy z Klientem oraz usług pomocniczych w trakcie wykonywania takiej umowy. Negocjacje z Klientami; oferta współpracy przy tworzeniu produktu, współpracy przy likwidacji szkód. Oferta szkoleniowa.

Oferta dla Klientów zakładów ubezpieczeń i innych instytucji finansowych w zakresie doradztwa prawnego w okresie przed zawarciem umowy, wykonywaniem umowy oraz po wykonaniu umowy, w tym negocjacje z zakładem ubezpieczeń w zakresie zawarcia umowy lub rozwiązywania problemów bądź opracowaniu produktu.

Oferta dla Klientów zakładów ubezpieczeń i innych instytucji finansowych w zakresie doradztwa prawnego w zakresie oceny świadczenia z polis życiowych i odszkodowania z polis OC, świadczeń z tyt. choroby, inwalidztwa etc, w zakresie polis inwestycyjnych i posagowych.

Sprawy związane z oszustwem ze strony pośrednika (oszust wobec zakładu ubezpieczeń lub wobec Klienta).

Działalność prawnicza w ubezpieczeniach to rdzenna działalność Bartłomieja Szulfera. Bartłomiej Szulfer, założyciel marki Szul-Fair, jako były wieloletni pracownik w kilku firmach ubezpieczeniowych, w tym w likwidacji szkód, a także jako były wieloletni prawnik w jednym z zakładów ubezpieczeń.

 

Ochrona przed wyłudzeniami ubezpieczeniowymi i ochrona majątku

Oferta dla zakładów ubezpieczeń i instytucji finansowych mających na celu weryfikacje sytuacji czy nie dochodzi do prób wyłudzenia odszkodowań lub świadczeń bądź środków (na etapie poprzedzającym zawarcie umowy lub w trakcie jej wykonywania).

„Wysokie wykwalifikowanie” oszustów wymaga niestandardowego podejścia do tego zagadnienia i szerokiego spektrum działania.

Tu współpracujemy także z detektywami, w tym osobami posiadającymi wieloletnie doświadczenie w przeszłości w pracy w formacjach mundurowych.

Podstawowa zasada w tej pracy „Nie pogodzić się, nie odpuszczać.” Na odpuszczenie przez wierzyciela lub na jego zmęczenie czeka ten, kto oszukał. Oszust był “doskonały” i precyzyjny w oszukaniu innych. Teraz należy być sprytnym i nieugiętym w działaniu przeciwko niemu, nie naruszając przy tym prawa. W tym zakresie działamy również jako „negocjatorzy”.

Warsztaty dla pracowników instytucji finansowych oraz dla pośredników

Nieodpłatne zorganizowane spotkania dla pracowników lub grup pośredników w zakresie aspektów prawnych oraz praktycznych ich pracy, wsparcia ich w problemach prawnych lub w relacji z Klientem lub zakładem ubezpieczeń bądź bankiem lub doradztwie w rozwiązywaniu problemów między nimi a Klientami. Ogłoszenia będą dostępne w odrębnej zakładce.

Szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenia będą dostępne w odrębnej zakładce.