EnglishGermanPolishRussian

Regulamin

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę Usługi (dalej jako Sprzedawca) oraz zasady świadczenia usługi prowadzonej za pośrednictwem Internetu (dalej jako Usługa Internetowa), która dostępny jest pod adresem https://szulfer.com.pl  .
    2. Usługa – o ile nie ustalono indywidulanie z usługobiorcą, usługa świadczona w drodze elektronicznej lub przy użyciu Internetu przez Szul-Fair Sp. z o.o. polega na świadczeniu usługi doradztwa prawnego lub konsultacji prawnej przez prawnika Bartłomieja Szulfera przy użyciu środków elektronicznego porozumienia się na odległość lub przy użyciu Internetu, będącego reprezentantem i członkiem zarządu Szul-Fair Sp. z o.o.
    3. Usługa Internetowa prowadzona jest przez Szul-Fair Sp. z o.o., którą świadczy prawnik Bartłomiej Szulfer, będący reprezentantem i członkiem zarządu Szul-Fair. Sp. z o.o.
    4. Kontakt ze Usługodawcą jest możliwy za pomocą następujących form:
      1. poczta elektroniczna: bartlomiej@szulfer.com.pl
      2. kontakt telefoniczny: +48 501 760 654
      3. poczta tradycyjna: ul. Puławska 2 bud. B, 02-566 Warszawa
      4. NIP: 5213712075, REGON: 362979466, KRS 584891
    5. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
      1. Wymagania techniczne, które pozwalają na korzystanie z Usługi Internetowej to:
        1. Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet;
        2. Uaktualniona przeglądarka Internetowa.
      2. Aby zminimalizować ryzyko wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania przez podmioty nieuprawnione, Klient powinien stosować oprogramowanie antywirusowe.
      3. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usługi Internetowej w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
      4. Klient nie może zakłócać funkcjonowania Usługi Internetowej oraz dostarczać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności treści wulgarnych, propagujących przemoc lub naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub podmiotów trzecich.
      5. Korzystanie ze wszelkich treści dostępnych w Usłudze Internetowej dopuszczalne jest wyłącznie w zakresie użytku osobistego Klienta.
    6. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY USŁUGI I WYDANIE PRODUKTU
      1. Zawarcie umowy sprzedaży usługi odbywa się za pośrednictwem Usługi Internetowej lub na zasadach określonych w pkt 5 poniżej.
      2. W celu zawarcia umowy sprzedaży Klient powinien dodać do koszyka interesujący go Produkt, nacisnąć przycisk „KUP TERAZ”, uzupełnić formularz z danymi kontaktowymi, wybrać sposób płatności oraz zatwierdzić zamówienie przyciskiem „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
      3. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma na adres poczty elektronicznej potwierdzenie zawarcia umowy wraz ze szczegółami zamówienia.
      4. Klient uprawniony jest również do zawarcia umowy sprzedaży poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą, w szczególności za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. W takiej sytuacji Klient związany jest postanowieniami Regulaminu, jeżeli sprzedawca udostępni mu Regulamin przed zawarciem umowy sprzedaży lub poinformuje Klienta o możliwości zapoznania się z Regulaminem na stronie Sklepu Internetowego.
      5. Po zawarciu umowy sprzedaży Sprzedawca wyda Klientowi Produkt za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej Klienta wskazanego w zamówieniu lub w inny sposób wskazany w opisie Produktu.
    7. CENA I SPOSOBY PŁATNOŚCI
      1. Ceny Produktów wynosi 300 zł brutto, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Ceny po umieszczeniu w koszyku zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
      2. Cena Produktu obejmuje zakres określony w opisie każdego Produktu, w szczególności w polu „Co otrzymujesz”.
      3. Płatność za Produkt możliwa jest za pomocą następujących form płatności:
        1. Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy;
        2. Płatność elektroniczna;
      4. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż za pomocą faktury VAT doręczonej na adres poczty elektronicznej Klienta, na co Klient wyraża zgodę.
    8. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG 
      1. W opisie każdego usługi\zamówienia podane są szczegółowe informacje o zakresie/zamówienia, w szczególności: agenda, cena oraz szczegóły organizacyjne.
      2. Usługa świadczona jest w formie stacjonarnej lub w formie zdalnej.
      3. Warunkiem świadczenia usługi jest opłacenie usługi i pozostawanie w gotowości do odbycia spotkania w ustalonym czasie w ustalonej formie.
      4. O nabyciu usługi decyduje kolejność zgłoszeń. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia, jeżeli terminu spotkań będą już niedostępne.
      5. Sprzedawca zastrzega, że z usługi skorzystać może tylko ta osoba, która nabyła zamówienie i na rzecz której zostało ono opłacone.
      6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany godziny lub terminu świadczenia usługi w przypadku zdarzeń o charakterze siły wyższej.
      7. W przypadku zmiany terminu Usługi Sprzedawca poinformuje Klienta o takim fakcie na adres poczty elektronicznej Klienta. W takim przypadku Klient ma prawo do rezygnacji z Usługi, o czym powinien poinformować Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej w nieprzekraczalnym terminie 3. dni od otrzymania zawiadomienia o zmianie terminu Usługi, lecz nie później niż na dzień przed nowo wyznaczonym terminem Usługi. W takim przypadku Sprzedawca zwróci Klientowi wpłaconą kwotę w terminie 7 dni od dnia rezygnacji.
      8. W przypadku odwołania Usługi, Sprzedawca jest uprawniony do zaproponowania Klientowi udziału w Usłudze w innym terminie i na warunkach komercyjnych.
    9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
      1. Klient będący Konsumentem jest uprawniony do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od zawarcia umowy.
      2. W celu odstąpienia od umowy Klient będący Konsumentem powinien złożyć Sprzedawcy stosowne oświadczenie. W tym celu Klient powinien wysłać oświadczenie na adres bartlomiej@szulfer.com.pl. Do zachowania czternastodniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
      3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacji w której Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
      4. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi będącemu Konsumentem wszelkie poniesione przez niego koszty za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Sprzedawca za zgodą Klienta jest uprawniony do zwrotu środków za pomocą innego sposobu płatności, który nie wiąże się dla Klienta z dodatkowym kosztem.
    10. PRAWA AUTORSKIE
      1. Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane Klientom w ramach świadczenia usługi Sprzedawcy objęte są prawem autorskim.
      2. Przeniesienie własności materiałów podczas usługi nie skutkuje przejściem autorskich praw majątkowych do tych materiałów.
      3. Klient nie jest uprawniony do rejestrowania obrazu lub dźwięku z przebiegu Usługi, chyba że Sprzedawca wyrazi na to pisemną zgodę.
      4. Klient nie jest uprawniony do kopiowania, zwielokrotniania, rozpowszechniania lub wykorzystywania w inny sposób nagrania z usługi lub materiałów przekazanych Klientowi podczas wykonywania usługi lub w związku z nią.
      5. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do usługi Klientowi, który korzysta z nich w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu lub treścią przepisów prawa.
    11. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
      1. W przypadku gdy Klient poniesie szkodę w wyniku bezpośredniego i umyślnego naruszenia przez Sprzedawcę zobowiązania umownego, Sprzedawca zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania z tego tytułu. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za szkody będące skutkiem nieumyślnego działania.
      2. W żadnych okolicznościach odpowiedzialność Sprzedawcy (wynikająca z tytułu umowy, zaniedbania czy innego tytułu) nie może przekroczyć wynagrodzenia z tytułu umowy, w wykonaniu której została wyrządzona szkoda.
      3. W żadnym wypadku odpowiedzialność Sprzedawcy nie może przekroczyć szkody rzeczywistej, które ze swej istoty nie obejmuje żadnych strat wtórnych, utraconych korzyści oraz innych strat ekonomicznych Klienta.
      4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone uczestnikom Usługi przez inne osoby, będące uczestnikami Usługi lub przebywające w miejscu Usługi.
      5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty należące do Klientów, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Usługi.
      6. Skorzystanie przez Sprzedawcę z uprawnienia do zmiany terminu lub odwołania Usługi nie może stanowić podstawy do zgłoszenia żadnych roszczeń odszkodowawczych w stosunku do Sprzedawcy.
      7. Postanowienia dotyczące ograniczenia bądź wyłączenia odpowiedzialności Sprzedawcy nie znajdują zastosowania do Klientów będących Konsumentami.
    12. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 
      1. Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (podany na początku regulaminu) oraz w formie elektronicznej na adres e-mail: bartlomiej@szulfer.com.pl
      2. Termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni.
      3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.
      4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona na podany przy zawarciu umowy adres poczty elektronicznej, chyba że Klient w sposób wyraźny wskaże inny adres. Sprzedawca jest ponadto uprawniony do udzielenia odpowiedzi na reklamację za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
      5. Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi takiemu Klientowi przysługuje uprawnienie do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.uokik.gov.pl.
    13. DANE OSOBOWE
      1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z zasadami przetwarzania jego danych osobowych przez Sprzedawcę dostępnymi w Polityce Prywatności.
      2. Klient składając zamówienie, zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych, w sposób umożliwiający identyfikację i kontakt z Klientem.
      3. Klient powinien stosować właściwe środki techniczne i organizacyjne w celu zminimalizowania ryzyka utraty integralności danych osobowych.
    14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 
      1. Treść Regulaminu jest nieprzerwanie dostępna na stronie internetowej.
      2. Sposób udostępnienia Regulaminu umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie poprzez zapisanie na nośniku lub wydrukowanie w dowolnym momencie.
      3. Nagłówki opisowe zostały wprowadzone wyłącznie celem ułatwienia posługiwania się treścią Regulaminu i nie mają wpływu na jego wykładnie lub treść.
      4. W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień Regulaminu okazało się nieważne, nieskuteczne, niezgodne z prawem lub niewykonalne w całości lub w części, okoliczność ta nie wpłynie na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
      5. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego.
      6. Wszelkie spory wynikające z zawartej na podstawie Regulaminu umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo według siedziby Sprzedawcy.
      7. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w Regulaminie z ważnych powodów, w szczególności z uwagi na zmiany w przepisach prawa.